17. kolo 1. ligy žien

04.04.2017 12:26

ŠŠK-ZŠ Bernolákova Košice - Inter Bratislava 25:26 (13:11)

Soláriková Mariana, Gašparová Monika, Kalmárová Dominika - Englerová Lea, Pajorová Veronika 2, Petreková Ema 6, Navarčíková Zuzana 3, Petursdottir Gunnhildur 11, Volanská Patrícia, Kišidayová Patrícia 1, Sztachová Sandra 2
 
Zápas sa prehla v posledných 6 minútach ktoré ženušky prehrali 2:5. Škoda, lebo na tom v akom stave sa náchadzajú, to bol veľmi dobrý výkon.
 
Dovoľte mi jednu poznámku.
Ja som bol síce len krátko tréner, ale nepamätám sa, že by sme my takto vyvádzali, ak sme boli nespokojní s rozhodnutiami rozhodcov. A o ostatných členoch klubu, ktorí boli v čase zápasu v hľadisku, ani nehovorím. Ja sám som dostal ako domáci tréner za oveľa menšie protesty červenú kartu a stopku na tri zápasy. A nebolo to prvý krát, kedy sa hosťujúci klub, hlavne jeho členovia v hľadisku, správal tak nešportovo. A to nehovorím o nadávkach z lavičky, ktoré bolo počuť až na druhú stranu haly do hľadiska. Nie som naivný, viem, že slovník je počas zápasu iný ako po zápase, ale počuť ako mladá hráčka kričí "Čo vám j..be?" je dosť nevhodné. Nechcem komentovať či rozhodcovia pískali dobre alebo zle, ale toto nám nepomôže v tom čo sa zväz snaží, zlepšiť členskú základňu. Lebo ja sám by som si rozmyslel, či dám dieťa na takýto šport, kde nadávky a nešportové správanie nie je potrestané.
No tak to bola dlhšia poznámka ako som myslel :)
 
mf